Hoe 1 KPI uw hele organisatie kan verbeteren

Uit onderzoek blijkt: een gemiddeld contact centrum krijgt 50% onnodige calls binnen. Dit is kostbaar en vermijdbaar! Rijnconsult heeft een 5 stappenplan ontwikkeld om dit soort telefoontjes terug te dringen, de productiviteit te verhogen, tonnen te besparen en bovendien het werk voor operators plezieriger te maken. 

Organisaties zijn zich vaak zelf niet bewust van de vele vermijdbare telefoontjes. In deze White Paper presenteren wij een aanpak van 5 stappen om Failure Demand terug te dringen. Een best practice laat zien dat dit heeft geresulteerd in 80% minder Failure Demand, 35% productiviteitsstijging en €280.000 besparing per jaar.

Benieuwd welke kansen uw bedrijf heeft om Failure demand terug te dringen? Wij komen graag vrijblijvend 2 uur meeluisteren. Stuur dan een mail naar: Sera.Yeramian@rijnconsult.nl.

Klik op de onderstaande afbeelding om onze whitepaper 'Failure demand terugdringen' te downloaden.

Failure demand terugdringen